Društvo

Bubanj je škola koja zavređuje posebnu pažnju

Načelnica Nišavskog upravnog okruga Dragana Sotirovski je sa predsednikom Gradske opštine Palilula Aleksandrom Ždrale početak nove školske godine čestitala i prvacima uručila poklone u Specijalnoj školi „Bubanj“.

„Profesori ove škole čine puno da deca jednog dana izađu iz učionica spremna za budućnost i samostalni život“, kazala je Sotirovski i dodala da je sa direktorom škole Goranom Maljevićem dogovorila da Nišavski upravni okrug pomogne koliko god je moguće kada škola aplicira za neka sredstva koja su joj potrebna kada se radi o osavremenjivanju nastave.

„Uskoro ću razgovarati sa profesorkom dr Slavicom Đukić Dejanović da li i na koji načan ministarstvo koje ona vodi može da pomogne budući da ovu školu na pohađaju samo deca iz Niša već celog Nišavskog, pa i drugih okruga u Srbiji.Tu su i deca iz Bujanovca, Preševa i Vranja i drugih opštine u ovom delu Srbije. Obratićemo se i drugim fondovima, naprimer princeze Katarine Karađorđević, da kažemo koliko je ovoj školi potrebno da se pomogne“, istakla je Sotirovski.

Gradska opština Palilula je za prvake pripremila poklone.

„U Gradskoj opštini Palilula 510 učenika ove godine kreće u prvi razred osnovne škole, a danas smo ovde u Specijalnoj školi „Bubanj“. Želim posebno da apostrofiram tu školu kao i Školu „14.oktobar“ koja se, takođe, nalazi na našoj teritoriji, jer želimo da im pomognemo. One obrazuju decu sa posebnim potrebama i iz tog razloga zavređuju posebnu pažnju i što bolje uslove za rad te dece“, kazao je Aleksandar Ždrale, predsednik Gradske opštine Palilula.

Goran Malović, direktor Specijalne škole „Bubanj“ je kazao da je ove godine, na žalost svih jer obrazuje učenike sa smetnjama u razvoju, oštećenog su sluha, upisala dvadesetak učenika više nego prošle godine, ali da mu je drago da su sve strukture u društvu pomogle da se oni više ne tretiraju kao marginalizovana grupa.

„Zajedno sa osnovnom i srednjom školom imamo oko 260 učenika“, kazao je Malović. „Ova godina 2019/2020. za ovu ustanovu ima drugačiji značaj jer je škola prevedena u kategoriju predmetne nstave što do sada nije bila, ali je, na žalost, izgubila svoj primarni karakter jer je do sada bila školu za gluvu i naglavu decu. Samim tim javili su se neki tehnički zahtevi koje treba da rešimo kao što je priprema i izrada rampi, a što se tiče učionica trudimo se da oplemenimo taj prostor novim sadržajem. Cilj nam je da što više oplemenimo terapiju za ovu decu“.

Ključne reči

Povezane vesti

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Back to top button
Close