Ekonomija

Brzo, jednostavno i dostupno: Građani najviše prate vesti online

Niške Vesti broj 1 za vesti iz Niša

Građani Srbije minule godine najviše su koristili internet za čitanje vesti, a najmanje za onlajn igrice, pokazuju rezultati istraživanja koje je obelodanila evropska agencija za statistiku Eurostat, preneli su svi srpski mediji.

Anketirani su oni koji imaju između 16 i 74 godine koji su koristili internet tokom tri meseca pre istraživanja, 74 odsto je čitalo onlajn vesti i časopise, 70 odsto je gledalo televiziju i video sadržaje preko striming servisa, 44 odsto je slušalo muziku a 21 odsto je igralo ili skidalo igrice.

Mladi više koriste internet u kulturne svrhe, a oni koji čitaju vesti i časopise za 20 odsto veći je među starijom populacijom, prema ovom istraživanju.

„Stranice Niških Vesti prema Google analitici u mesečno u proseku otvori  preko 450.000 ljudi. Ukupno se pročita preko milion i po stranica. Dnevno portal NiskeVesti.rs beleži i do 60.000 poseta“, podaci su kojima naš medij može da se pohvali.

Istraživanje Eurostata pokazalo je da žene u Srbiji češće posećuju informativne portale od muškaraca.

„Najveći broj posetilaca dolazi na naš sajt posredstvom socijalnih mreža (40.7%), zatim na osnovu pretrage raznih pojmova na pretraživačima (34,7%) i direktno, kucanjem adrese Niških Vesti u adres bar svog web pregledača (19,6). 5% je došlo na sajt preko drugih sajtova koji su linkovali prema Niškim Vestima“.

U Evropskoj uniji je takođe najveći procenat stanovnika koristilo internet za čitanje vesti i onlajn časopisa (75 odsto) i za gledanje televizije i video sadržaja preko striming servisa (74 odsto). Manje je onih koji su onlajn slušali muziku (61 odsto) ili igrali igrice (34 odsto).

Istraživanje je pokazalo da internet u kulturne svrhe više koriste visoko obrazovani, posebno za čitanje vesti, oni sa većim primanjima, kao i stanovnici gradova. 

Pristup internetu je 2020. godine imalo 91 odsto domaćinstava u EU, 10 odsto više nego 2015. Najveća pokrivenost je u Holandiji (97 odsto), a najmanja u Bugarskoj (79 odsto).

U Srbiji je procenat domaćinstava sa pristupom internetu za pet godina povećan sa 64 na 81 odsto.

Poslednjih 15 meseci pokazali su nam koliko su digitni mediji moćni, koliko su brzi i kakve rezultate umeju da naprave. Možete da imate najbolji proizvod ili najbolju uslugu, sve će to biti „nevidljivo“ ako vas nema u algoritmima na Facebook-u, tagovima na Instagramu i možda najvažnije na prvoj stranici Google pretrage.

Život se odavno preselio na internet ma koliko se to nama sviđalo ili ne, to je jednostavno trend. Ako želite dobre poslovne rezultate morate da budete tamo gde je publika, zar ne?

Nekada su se digitalni mediji vezivali za mlađu populaciju, što više nije slučaj. Danas i vremešna gospoda itekako uživaju u blagodetima „brzih informacija“ sa prodajom proizvoda i usluga to je još transparentnije.

Obična reklama ili nešto drugačiji tekst koji predstavlja kompaniju danas je prosto obavezan ako želite da vas primete, vide, saznaju o vašem poslovanju. Takve tekstove rade novinari ili agencije sve po vašoj zamisli.

Online mediji imaju znatno veću čitanost nego ranijih godina. Samo prošle godine čitanost je bila veća od 50% nego pre pandemije. Danas se brzo živi i niko nema vremena da gleda emisiju od 3-4 sata, gledaju se segmenti, teme koje nas interesuju…nikako sve – to je jednostavno previše vremena ako na vratu imate još gomilu obaveza. Zato su digitani mediji najkorisniji, ponude vam baš ono što želite. Sve se to lako pronalazi pretragom a dobrom SEO optimizacijom baš Vaša informacija dolazi do korisnika, ističu marketing stručnjaci.

Nijedna reklama koja traje dan-dva neće dati dobre rezulate, ma koliko bila skupa. Klijentima se preporučuje da u skladu sa ponudom isplaniraju kampanje koje imaju kontinuitet – jer stalnim prikazivanjem banera, logoa i ponude mogu da se očekuju i vidljivi rezultati. Jedino što je potrebno je osmisliti jedinstvenu ponudu koja će se izdvojiti iz mase sličnih, i nakon toga brojke rade za vas.

Foto: Maja Vodeničarski, direktor marketinga City Grupe

„Često nas kontaktiraju nove firme kako bi kreirali kampanju za njih. Mnogi ljudi prosto ne znaju kako može jedan čitani mediji da „pogura“ poslovanje. Tu smo da predložimo, pratimo instrukcije ali pre svega da zajedno napravimo dobar rezultat, jer koliko je klijentu bitno gde daje novac, toliko je nama u marketingu bitno da kampanja da rezultate jer će onda partner ostati duže i ulagati u reklamu“, kaže Maja Vodeničarski, direktor marketinga City Grupe.

Rad sa portalima je vrlo transparentan, u svakom trenutku imate uvid u to koliko je ljudi pročitalo PR tekst, broj korisnika kojima se prikazao baner, koliko njih je imalo priliku da otvori vest koju ste podelili na društvenim mrežama. Tag partnera tokom kampanje daje uvid u to šta se radi za njega. Na nekim drugim medijima to nije slučaj. Povezivanjem sajta klijenta sa sajtom koji ima dnevna otvaranja i do 60.000 puta, bolje pozicionira sajt onog ko se reklamira.

Doba Korone postavilo je nove standarde, mnoge firme promenile su trenutno zenit poslovanja kao i način kako da usluge i ponudu približe mušterijama. Iskoristite ovo vreme da uz našu pomoć osmislite Vašu reklamnu kampanju baš sada, kako bi što spremniji nastavili poslovanje.

Niške Vesti kao najčitaniji medij u Nišu može da se pohvali statistikom koja to dokazuje.  

FACEBOOK + INSTAGRAM +TW

Ne postoji ideja od milion dolara, postoji trud i rad vredan milion dolara!

 

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Back to top button