Društvo

Lutkari, slikari i dizajneri na II Multimedijalnom izazovu

Centar za unapređenje građanske svesti „Super građanin“ uz podršku grada Niša, realizuje projekat Multimedijalni izazov. Ideja je da mladi umetnici iz Niša pokažu svoje znanje i talenat na zadatu temu koja je ovog puta bila emocija. Svoja dela stvaralo je 20-tak Nišlija koji su još neafirmisani u profesiji kojom se bave, a učestvovanjem stiču samopouzdanje i iskustvo.

Kiša i vetar pomerili su centralnu aktivnost drugog Multimedijalnog izazova iz najvećeg parka u Nišu, Čaira, u skučene prostorije Udruženja građana „Super građanin“. Loše vreme nije sprečilo znatiželjne posetioce da dođu u velikom broju i budu deo dobre zabave.

„Cilj nam je bio da pružimo podršku umetnicima i da ih promovišemo na ovaj način. Do kraja godine organizovaćemo još četiri slična okupljanja, na po dve nedelje, i do tada ćemo predstaviti još 60-tak mladih neafirmisanih ljudi iz sfere umetnosti“, kaže organizator događaja Boban Kočev.

Prvi Multimedijalni izazov održan je 11. septembra u parku Čair i tada okupio više od 20 različitih umetnika. Tada se stvaralo na temu „Manje je više“ jer umetnicima uvek nedostaje prostora, para, razumevanja.

Među učesnicima drugog multimedijalnog izazova bili su Centar za devojke koji je izveo predstavu „Ja kao emotivno biće“, organizacija Dedina garaža je najmlađima poklonila dečiji mjuzikl, a čuli su se i stihovi pesnika i videla dela profesionalnih umetnika.

„ Na Multimedijalnom izazovu oslikavala sam ešarpe po kojima me Nišlije i najviše prepoznaju. Rade se batik tehnikom, a posetioci su ekskluzivno mogli da vide i kako nastaje jedan komad. Moje učestvovanje na događaju poklapa se sa ličnim interesovanjima, ljubavi prema umetnosti i druženju sa ljudima“, ističe Jelena Dimitrijević, dizajnerka tekstila i odeće.

MM2

„Za učešće na izazovu prijavila sam se jer sam mlada, još uvek neafirmisana umetnica. Ovo je dobra prilika i šansa kako za mene tako i moje vršnjake da krenu da stvaraju, naglašava jedna od učsnica Una Antović, studentkinja dizajna.

Interesovanje za Multimedijalni izazov je iz konkursa u konkurs sve veće, ali su problem finansije jer je novac ograničen, a za učesnicike je sve potpuno besplatno, naglašavaju organizatori. Njihova želja je da umetnici u Nišu budu vidljiviji, ali i da se utiče na svest građana koji nemaju veliko poštovanje prema ovoj branši.

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Ne možete kopirati sadržaj!

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com