8 beskorisnih znanja o Srbiji izvučenih iz Google keyword panner-a
Da li se i vama ponekad čini da ste zatrpani beskorinsim informacijama? Meni je prepun mozak. U više navrata nahvatala sam sebe i supruga u besmislenim konevrzacijama tipa: “ Jebote, jesi znao da soda bikarbona leči pege na licu!“ na šta on nastavlja sa iznošenjem nekog drugog magičnog svojstva sode bikarbone. Onda obično prelazimo na neki drugi lek, često na ulje od kanabisa, koje isto tako magično za sve – od mozga do pankreasa i leči čak i zombije. Posle 5 minuta mi servira informaciju da je Nikolas Kejdž bio na našim udžbenicima iz biologije do ne znam ni ja koje godine. Frljamo se informacijama k’o Đoković teniskom lopticom.
Ja već izvesno vreme pišem po inetrnetu za druge ljude i to vrlo često zahetva dosta informisanja i istraživanja. Mislim da sam od toliko informacija u stanju da vam u roku od 10 sekundi na osnovu 3 simptoma postavim dijagnozu i dam 13 metoda lečenja iste, što alternativnih i bizarnih, što jok.
U celoj toj priči počeo je važnu ulogu u pisanju da igra Google keyword planner koji je tu da mi kaže šta to čitaoci traže i uputi ka temi koju bi valjalo istražiti i napisati. On zapravo pokazuje koliko puta mesečno neko ukuca neku pojam u Google pretraživač.
Već naviknuta da usvajam beskorisna znanja, iz Google keyword plannera izvukla sam neka o Srbiji.
- „Kako se ubiti“ je pojam koji se traži čak 210 puta mesečno u Srbiji. Uglavnom se preferira samoubistvo lekovima. Ovaj trend inače raste, pa je u zadnje 2 godine od 40 pregleda mesečno skočio na 210. Prosto rečeno, toliko nam dobro ide da 5 puta više ljudi u Srbiji želi da se ubije.
- „Sin je… majku“ je stavka do koje sam došla pitaj Boga kako, ne bi me čudilo izučavajući neku roditeljsku temu. Šokirana sam bila cifrom od 720 pretraga mesečno!!! Više nisam. Kada sam tražila ključne reči za jedan članak o prokrastinaciji, Google keyword planner ponudio mi je kao prvu asocijaciju „Zmaj od Šipova u akciji“. Do tada nisam ni znala ko je dotični, a ljude on inače toliko zanima da ga guglaju 12000 puta mesečno. Njegov pornić se traži 720 puta. „Parovi“ dakle nisu slučajno popularni, a sve one peticije su mazanje očiju.
- Kada smo kod popularnosti reality show programa i njihovih učesnika, mogu vam reći da je Kristijan duplo popularniji od Stanije i Soraje. On se traži 33000 puta mesečno, dok ove dve zajedno imaju oko 21000 pretraga mesečno. Pornić sa Sorajom se traži samo 320 puta, te mogu da zaključim da je ista više umislila da je seksi nego što to jeste. Zmaj od Šipova je veća faca. Duplo!
- „Menstruaciija u kafi“ je pojam koji se traži 90 puta mesečno ustaljeno duži vremenski period. Za one koji ne znaju, to služi da omađijate muškarca. ne znam da li zbog toga ili zbog nekih drugih, praktičnih razloga, osmišljene su one menstrualne čaše. Stvarno, kako sipati menstruaciju u kafu iz uloška ili tampona?
- 70 puta mesečno radoznali pojedinci pitaju se „Kako napraviti vaginu„. Ne znam u koje svrhe. Hajde da verujem da su u pitanju plastični hirurzi koji misle da je neko ostavio za njih detaljno uputstvo na srpskom kako da dole poprave eventualne defekte.
- Takođe, 70 puta mesečno pojedinci se pitaju „Kako postati vampir u stvarnom životu„. Znam da je teško preživeti u Srbiji, ali evo ovde par načina da to uradite sa jednom platom.
- „Kako se razboleti“ je pojam koji se traži u proseku 210 puta mesečno. Apsurdno malo, s obzirom da stalno trubimo kako nam je zdravlje najvažnije, a ostalo ćemo lako. Elem, kasnije sam uvidela zanimljiv trend u ovim pretragama. Potražnja za bolestima od juna do avgusta je samo 40 puta, u januaru i fenruaru oko 170 puta. Ostalih meseci ide do 390 puta mesečno. Čudno kako se ovo poklapa sa terminima održavanja redovne nastave u školi, zar ne? (Napomena samoj sebi : Kaži ćerki da ti javi kad nešto ne nauči, lakše ti je da odeš da opravdaš čas nego da je muž vuče po lekarima. Ko zna zašto je ove godine 2 puta ušinula skočni zglob??? I zašto je njena doktorka je u „blagoslovenom stanju“ već drugi put, slučajno uvek kada ustanoviš da je vreme da i tvoj muž počne da se bavi decom i njihovim problemima )
- „Prinudna naplata“ je termin koji je popularan skoro koliko i Stanija. Traži se čak 18000 puta mesečno, što govori o tome u kakvom nam je stanju privreda i društvo.
Da zaključim:
Iz Google keyword plannera možete naučiti dosta o jednoj zemlji i njenim stanovnicima, pa kad želite da emigrirate u Švedsku, Norvešku ili potražite bolji život na Islandu, možda je ovo dobar način da se raspitate koliko im je stvarno dobro.
Obavezno proverite:
- da li je suicidnost u opadanju ili u progresu
- koji su popularni načini preživljavanja
- u kakvom im je stanju privreda kroz broj pretraga prinudne naplate.
Suvišno je da zaključujum bilo šta o Srbiji, osim da mi jasno zašto ovi Sirijci ne traže azil kod nas.
Izvor: Skitarnik
Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.