Servisne

Skuplja peronska karta: Veća zaštita i bezbednost putnika

Posle poskupljenja peronske karte za ulazak na glavnu Autobusku stanicu, Niš-ekspres izdao je saopštenje u kojem objašnjava razloge za poskupljenje, kažu potrebno je obezbediti veću zaštitu i bezbednost, kako putnika tako i zaposlenih na stanici.

Saopštenje Niš-ekspresa prenosimo u celosti.

Cene staničnih usluga na AS Niš formiraju se slobodno na osnovu opštih uslova poslovanja Autobuske stanice.
Autobuska stanica Niš pruža tri vida usluge:

Stanična usluga za putnike na AS Niš
Peronska karta za putnika na AS Niš
Karta za ulazak na AS Niš

Autobuska stanica Niš pruža usluge putnicima po osnovu prodaje karata kroz naplatu stanične usluge čija cena zavisi od dužine putovanja i kreće se od 15 do 100 dinara za putovanja preko 300 km.
Pored ovoga usluge stanice koriste i putnici sa već kupljenim kartama. Oni su korisnici peronskih usluga koje se naplaćuju 160 dinara izdavanjem peronske karte.

Autobuska stanica Niš u okviru svog prostora pruža posetiocima i ugostiteljske i trgovačke usluge. Oni koji za zadovoljenje tih usluga žele da uđu na Autobusku stanicu ulaz plaćaju 300 dinara, jer koriste neke druge usluge koje nisu u funkciji prevoza pa kao takvi predstavljaju populaciju za čiju bezbednost odgovara autobuska stanica.

Po Zakonu o prevozu u drumskom saobraćaju putnikom se smatra ono lice koje je kupilo kartu i kupovinom karte sklapa Ugovor s prevoznikom, samim tim takav putnik zaštićen je po Zakonu osiguranja putnika.

Pored ovoga Niš-ekspres je dužan da obavesti građane o tome da svakodnevno imamo više incidenata na prostoru Autobuske stanice, kao što je uznemiravanje putnika sa kupljenom kartom, oštećenje imovine Niš-ekspresa (ometanje putnika sa kupljenjim kartama, oštećenja šofer šajbni, retrovizora na autobusima i sl.) od strane lica koja nisu putnici, a koja mogu ući na peron Autobuske stanice. Upravo iz tog razloga Niš-ekspres uveo je kartu za ulazak na perone.

Ovim načinom ne želimo da odvratimo svoje putnike, naprotiv, Niš-ekspresu kao ozbiljnoj i odgovornoj kompaniji koja posluje 65 godina, jedini i isključivi cilj jeste zaštita i bezbednost putnika na autobuskoj stanici.

Niš-ekspres ovo saopštenje izdaje isključivo radi istinitog i pravilnog informisanja korisnika naših usluga, piše u saopštenju najvećeg auto-prevoznika na jugu Srbije.

Niške Vesti su juna prošle godine pisale o jednom nemilom događaju upravo na glavnoj Autobuskoj stanici.

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Ne možete kopirati sadržaj!

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com