Politika

Politički marketing umesto ulaganja u sportsku infrastrukturu

U Narodnom pokretu Srbije smatraju da aktuelna lokalna vlast ništa nije uradila kada je niški sport i infrastruktura u pitanju.

Najbolji primer za to je, kažu, sportski teren u „Čairu“ koji je oronuo, a ništa bolja situacija nije ni u sportskom centru „Duško Radović“.

“Umesto da gradski čelnici ulažu u širenje infrastrukture i održavanje postojeće, novac ide ko zna gde“, kaže Branislav Jovanović, predsednik niškog odbora Narodnog pokreta Srbije.

On dodaje da ljudi i sami mogu da vide u kakvom su stanju sportski tereni u gradu.

„U vreme prethodne lokalne vlasti uradili smo osam terena sa veštačkom travom, pomoćni teren Radničkog od veštačke trave i busena, sedam balon sala na gradskom i seoskom području kao i u opštini Niška Banja, stadion, olimpijski bazen, tri nove fiskulturne sale, svlačionice…“, nabraja Jovanović koji kaže da je ovoj vlasti politički marketing uvek bio ispred opšteg interesa.

teren

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Back to top button