Društvo

NOVE KLUPE zatrpane smećem, počupano cveće…sramota je! (FOTO)

Ni čitav jedan dan nije mogao da prođe a da amfiteatar kod spomenika Šabanu Bajramoviću na keju kraj Nišave bude lep i čist, onako kako dolikuje velikom gradu kao što statistika “kaže” za Niš da jeste.

Akcije kompanije Unilever u okviru kampanje „Cif čisti Srbiju“ kao da mladim Nišlijama, koji u najvećem broju uveče sede na keju, ništa ne znače. Iako su juče postavljene nove klupe, kante i očišćeni grafiti – jutro na keju, uvek je isto.

Foto: Niške Vesti

Ružna slika zatrpanog amfiteatra naljutila je Nišlije koji su jutros pre sedam sati prošli samim centrom grada.

Tužno je i to što počupano cveće iz obližnjeg parka završi na keju.

Foto: Niške Vesti; Počupano cveće iz obližnjeg parka

Već u 7 sati došli su komunalci JKP “Mediana” i prionuli na posao. Njih četvoro bore se i po nekoliko sati svakog jutra da “demoliran” kej vrate u pristojno stanje.

Foto: Niške Vesti; Radnici JKP “Mediana”

SRAMOTA JE, priznaćete!

Foto: Niške Vesti

Podizanje svesti o značaju čistoće i higijenskih navika, ne samo u domovima već i širem okruženju, glavni je cilj ovogodišnje akcije, koja je počela u Pančevu, a sprovodi je kompanija Unilever. Akcija „CIF čisti Srbiju“ traje još 2014. godine.

Foto: Niške Vesti

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Ne možete kopirati sadržaj!

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com