Imate tri opcije ako vam je stigao nerealno visok račun za struju
Osam rukovodilaca EPS-a smenjeno je nakon što se ispostavilo da su učinjene greške na decembarskim računima za struju. Građani imaju pravo na reklamacaju ukoliko misle da je njihov račun neopravdano visok, a reklamacije se podnose do 31. januara. Ipak, najbolja opcija je da, bez obzira na uloženu reklamaciju, plate decembarski račun.
Građani kojima su stigli previsoki računi za struju greškom EPS-a, biće obeštećeni i ako ne podnesu reklamaciju, piše Blic.
Svi koji se odluče da podnesu prigovor, mogu to učiniti pisanim putem na šalterima EPS-a do 31. januara, a kako kažu prijave grešaka telefonskim putem se neće uvažavati.
Bitno pitanje koje muči one građane kojima su računi uvećani 100 do 150 procenata u odnosu na prethodni mesec je da li platiti uvećani račun ili ne. U EPS-u kažu da građani imaju tri opcije.
- Mogu da ne plate račun, ali ako se kasnije utvrdi da je račun bio ispravan, platiće kamatu.
- Ako ne plate račun, a otkrije se da je bio uvećan, u februaru će morati da plate i račun za decembar i januar.
- Ukoliko plate račun, a ispostavi da je bio neispravan, račun za januar će im biti umanjen za onoliko za koliko su oštećeni.
U EPS-u su saopštili da će prekontrolisati sve izdate decembarske račune i uporediti ih sa potrošnjom u ranijem periodu, a posebno kroz očitavanje potrošnje za mesec januar. Reklamacije se primaju na šalterima EPS-a, pred kojima su ovih dana veliki redovi.
Da podsetimo, među osmoricom rukovodilaca EPS-a koji su smenjeni je i jedan Nišlija, Miloš Petrovic, šef Službe za kontrolu mernih mesta.
Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.