BRAVO NIŠLIJE! NAJBOLJI studenti niškog Ekonomskog fakulteta (FOTO)

BRAVO NIŠLIJE! NAJBOLJI studenti niškog Ekonomskog fakulteta (FOTO)

15:08
12946
1
Niške Vesti
PODELI
Pobednički tim niških studenata

Tim studenata sa Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Nišu osvojio je prvo mesto  na regionalnom finalu jednog od najznačajnjih i najvećih svetskih studentskih takmičenja –  Loreal Brendstorm / orig. L’Oréal Brandstorm. Aleksandra Đorđević, Novak Stamenković i Jelena Todorović čine tim „Stylistico“ koji će, uz kolege iz Hrvatske, predstaviti svoje inovativne projekte u međunarodnoj konkurenciji i pokušati da se izbori za svetsko finale u Parizu.

Najbolji među najboljim su svoje znanje i veštine odmerili na finalnom regionalnom takmičenju u Beogradu sa pobedičkim timovima iz Hrvatske. Sa ciljem da privuče što veći broj mladih inovatora iz različitih područja, Loreal Brendstorm je za ovu godinu pripremio dve kategorije takmičenja: BREND IZAZOV – za studente ekonomije, marketinga i komunikacija, gde je ove godine pobedu odneo tim „Stylistico“ iz Niša i TEHNOLOŠKI IZAZOV za sve buduće inženjere, odnosno studente fakulteta tehničkih nauka, gde su pobedu obezbedili članovi tima „GrooME“ iz Hrvatske.

Svoju šansu da se plasiraju u ovom takmičenju iskoristili su studenti osnovnih i master studija brojnih univerziteta u regionu. Međutim, od 91 prijavljenog tima, svojim najboljim projektima učešće su obezbedila čitiri tima iz Srbije, i to timovi sa dva fakulteta iz Niša (Ekonomski i Farmaceutski)  i  dva fakulteta iz Beograda (FON i FEFA).

POBEDNIČKI TIMOVI REGIONALNOG ADRIA-BALKAN BRANDSTORM FINALA

Tim Stylistico – Srbija – Studenti Ekonomskog fakulteta, Univerziteta u Nišu.

Aleksandra Đorđević (23) je na završnoj godini osnovnih studija. Sebe vidi kao brend menadžera u nekoj uspešnoj multinacionalnoj kompaniji. Kao student prodekan, bavi se kreativnim radom i unapređenjem studentskog standarda.

Novak Stamenković (21) je student treće godine i voleo bi da se bavi finansijama, marketingom ili menadžmentom. Proučava filozofske rasprave i poeziju.

Jelena Todorović (21) je studentkinja treće godine. Volela bi da radi na HR poziciji. U slobodno vreme čita i volontira.

Tim je radio na razvijanju nove linije proizvoda muške kozmetike – Level Up. Ovaj projekat je bio izuzetna prilika da testiraju svoje veštine i primene znanja stečena na fakultetu. Na pitanje o pobedi odgovaraju

„Formirali smo tim da bismo kroz saradnju na projektu upoznali sebe, svoje prednosti i nedostatke. Ambicioznost svakog od nas, posvećenost i orijentisanost na pozitivne rezultate će nam omogućiti da u svakom trenutku nađemo motiv za rad i prevaziđemo sopstvene granice,” rekle su mlade Nišlije.

Takmičenje Loreal Brendstorm se na globalnom nivou kontinuirano održava već 25 godina. Projekat je tokom decenija postao visoko kvalitetna platforma i snažan regrutacijski alat koji pronalazi i privlači inovativne talentovane mlade ljude širom sveta.

Jedna od značajnih novina je da će se ove godine u svetskom finalu, umesto dosadašnje prezentacije projekta pred kvalifikovanim žirijem, u Parizu održati Sajam inovacija na kome će se finalisti predstaviti u ulozi izlagača i nadmetati sa svojim projektima poput pravih preduzetnika, a na taj način ubediti stručni žiri i predstavnike kompanija da je baš njihov projekat najbolji.

Svake godine ovo takmičenje okuplja sve veći broj studenata iz celog sveta, organizovane u timove koji pokušavaju da osmisle kreativno rešenje za jedan od stvarnih izazova pojedinog brenda, ili grupe proizvoda unutar Loreal grupacije. Partner ovogodišnjeg Brandstorma je L’Oréal Paris Men Expert, linija kozmetike za muškarce, a zadatak timova je bio da svojim projektom unaprede negu muškarca inovacijom koja će promeniti njihove životne navike.

Pobedničke timove na svetskom finalu u Parizu, iz obe takmičarske kategorije, očekuje novčana nagrada u iznosu od 10.000 evra. Pored ovih nagrada, ovogodišnji Brandstorm dodeljuje i CSR trofej, nagradu u iznosu od 5.000 evra za projekat koji prikaže najveći društveno odgovorni potencijal. Osim nagrada za pobednike, svi učesnici Brendstorma imaju priliku da postanu i deo tima kompanije Loreal.

Ovaj jedinstveni inkubator talenata je do sada okupio više od 80.000 studenata sa više od 360 univerziteta iz gotovo 50 zemalja, a svake godine između 150 i 200 učesnika ovog takmičenja dobija i posao u kompaniji Loreal.


Da li znate da Niške Vesti imaju novu Android i iOS aplikaciju?
Preuzmite Android aplikacuju ovde...
Preuzmite iOS aplikacuju ovde...


1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

Komentari čitalaca treba da budu u vezi sa temom vesti.
Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti, ili bilo kakav nezakonit sadrzaj, neće biti objavljeni.

Komentari koji sadrže promovisanje i linkove drugih sajtova, neće biti objavljeni.

Mišljenja izneta u komentarima su privatno mišljenje autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije Niških Vesti.

Komentari u kojima redakciji skrećete pažnju na eventualne propuste u tekstovima, neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima Niških Vesti i na tome vam se zahvaljujemo.

Smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

Administratorima Niških Vesti se možete obratiti ovde: web {at} niskevesti {dot} rs

Unesete rezultat (zaštita od spama) *