Prilika za veću zaradu
Privrednici i oni koji planiraju da se bave privatnim biznisom imaće priliku da se upoznaju sa jezičkom strategijom, koja je važna ukoliko posluju van granica Srbije. U Regionalnoj privrednoj komori 21. marta od 13 sati biće održan okrugli sto na ovu temu, sa posebnim osvrtom na francuska i frankofona tržišta.
„Četvrtina evropskog tržišta je englesko govorno područje, pa ukoliko mala i srednja preduzeća razviju jezičku strategiju i uključe npr. francuski jezik, njihovo poslovanje biće mnogo bolje“, kaže prof. francuskog jezika Daniel Živković.
Ovo govore i rezultati istraživanja koje je sprovela Evropska komisija. Naime, većina firmi koje su napravile jezičku strategiju uvećale su profit za 16 odsto, dok 11 odsto malih i srednjih preduzeća u Evropi gubi tržište zbog nedostatka strategije.
Oko 12 odsto evropskog tržišta je u sklopu francuskog govornog područja, ali svetsko tržište obuhvata i Kanadu, Alžir i mnoge druge zemlje.
„Zainteresovanim firmama ćemo ponuditi model komunikacije sa frankofonim tržištima“, dodaje prof. Živković.
Okrugli sto organizuju u sklopu Meseca Frankofonije i on je otvoren za sve zainteresovane privrednike. Organizatori su Francusko-srpska privredna komora, Belgijsko-srpska poslovna asocijacija BSPA i Francuski institut u Srbiji.
Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.