Društvo

Ulični znakovi koji zasmejavaju Nišlije

Postavljanje saobraćajne signalizacije koja bi građane Niša, ali i domaće i strane turiste, trebalo da usmeri ka željenom pravcu, opet dobija komičnu notu.

Na znaku na stajalištu autobuske stanice u naselju Jagodinmala, koji označava kretanje autobusa ka crkvi Svetog Pantelejmona u naselju Pantelej, umesto adekvatnog naziva „Sv. Pantelejmon“ piše „Sv. Pantalejmon“. Zanimljivo je što se na znaku vidi da je naziv već neko prepravljao.

U niškoj Upravi za komunalnu delatnost kažu da građani koji primete neku neispravnost na saobraćajnom znaku ili na tablama za nazive ulica da to mogu da prijave njihovoj službi, svakog radnog dana na telefon: 018 504 533.

Što se konkretno ovog saobraćajnog znaka tiče, zahvaljujući sugrađaninu koji je redakciji Niških Vesti i poslao sliku, a mi je dalje prosledili nadležnim službama, naziv će u najkraćem mogućem roku biti ispravljen.

– Pozivamo sve one koji uoče još grešaka da se jave, a Uprava za komunalne delatnosti će brzo reagovati. Uprava je nadležna i za postavljanje tabli sa nazivima ulica, redovno izlazimo na teren i proveravamo kako saobraćajne znakove, tako i table sa nazivima ulica – kaže šef odseka za saobraćaj Uprave za komunlanu delatnost, Igor Trajković.

Na inicijativu javnosti, prošle godine, table sa nazivima niških trgova i ulica koje su imale pravopisne greške, kao što su bile „Hilendarska“, „Stevana Prvovenčanog“, i „Trg 14 oktobar“ zamenjene su novim: „Hilandarska“, „Stefana Prvovenčanog“, „Trg 14. oktobra“ – potvrdio je Slobodan Čolaković iz Uprave za komunalnu delatnost, koji je u to vreme bio zadužen za postavljanje ovih tabli.

U Parking servisu, kažu da se u konkretnom slučaju znaka na autobuskom stajalištu u Jagodinmali „očigledano radi o grešci koja potiče iz perioda, kada Parking servis nije održavao saobraćajnu signalizaciju“ – kaže Predrag Nikolić, iz JKP Parking servis Niš.

Zahvalni smo na ovoj fotografiji i otklonićemo nedostatak već u ponedeljak. Kao u gradu postoji oko 6.000 saobraćajnih znakova koje održavamo, svaka informacija od medija i od građana o nepravilnostima je dobrodošla – dodaje Predrag Nikolić rukovodilac službe signalizacije, javnog osvetljenja i održavanja u Parking servisu.

Uloga Parking servisa u ovakvim slučajevima se, kako kažu, odnosi na realizaciju ispravljanja nedostataka u skladu sa pravilima struke. Kontrolu realizovanih radova sprovodi upravljač gradskih saobraćajnica JP Direkcija za izgradnju Grada Niša.

Podsećamo, Parking servisu se prijavljuju i kvarovi na javnom osvetljenju. Nedostatke na osvetljenju građani mogu to da učine preko maila: osvetljenje@nisparking.rs ili na brojeve telefona: 018 415 0970, 018 415 0971. Na iste brojeve, moguće je prijaviti i nedostatke na saobraćajnoj signalizaciji, kao i oštećenja na parkovskom i dečijem mobilijaru. Vreme otklanjanja nedostataka zavisi od vrste i težine kvarova dinamike usaglašene sa upravljačima.

Dragi čitaoci, ako želite da budete u toku i saznate prvi najnovije vesti iz Niša, preuzmite aplikaciju Niške Vesti za Android ili iPhone.

Povezane vesti

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Ne možete kopirati sadržaj!

WP Twitter Auto Publish Powered By : XYZScripts.com